Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האם אפשר לעשות יישור שיניים לפני שכל השיניים נופלות?

בתיאוריה, אפשר ליישר שיניים לפני שכל השיניים נושרות.

אבל לא מומלץ לעשות זאת. אם יש לך כאב שיניים או זיהום, עליך לבקר את רופא השיניים שלך בהקדם האפשרי. אתה צריך גם לראות רופא שיניים אם אתה מתקשה ללעוס או לבלוע מזון, או אם החניכיים שלך כואבות ונפוחות.

התשובה היא כן.

אפשר ליישר שיניים לפני שכל השיניים נושרות. וחשוב לעשות זאת מכיוון ששיניים עקומות עלולות להוביל לבעיות בריאותיות נוספות, כמו כאבי ראש וכאבי גב. הרבה אנשים חושבים שזה מאוחר מדי ברגע שכל שיני החלב נפלו, אבל זה לא נכון. ישנם טיפולים רבים לשיניים עקומות כולל פלטה ואינביזליין, שתיהן דרכים יעילות מאוד ליישר את החיוך.
נושא הסעיף הוא על יישור שיניים לפני שכל השיניים נושרות. יש אנשים שחושבים שאפשר לתקן את השיניים לפני שכל השיניים נושרות, אבל במציאות זה לא אפשרי. זה צריך להיעשות על ידי רופא שיניים והמטופל צריך ללבוש מכשיר דנטלי.

אם נותרו למטופל כמה שיניים, אפשר ליישר אותן.

זה יעזור למנוע מהשיניים לזוז כשהן נושרות ויקל על החלפתן. לא ניתן ליישר שיניים שכבר נפלו מהפה. המטופל יצטרך לעבור שתלים על מנת ליישר את השיניים.
כן, אפשר ליישר שיניים לפני שכל השיניים נושרות. בעזרת עקירת שן, רופא השיניים יכול להסיר את השן ולהחליף אותה בשתל. זה יאפשר ליישר את השיניים ללא צורך לדאוג לנשירת שיניים אחרות. ייתכן שהפתרון הזה לא יהיה אידיאלי עבור מי שמחפש ליישר שיניים בהקדם האפשרי. עם זאת, למי שמחפש פתרון לטווח ארוך, זוהי אפשרות טובה שתחזיק מעמד לאורך כל החיים.

Dental braces installation. Orthodontic treatment

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא טיפולי שיניים וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא יישור שיניים

ביטוח יישור שיניים
ביטוח יישור שיניים

ביטוח אורתודונטי הוא סוג של ביטוח בריאות המכסה את עלות הטיפול האורתודונטי. טיפול אורתודונטי עלול להיות יקר, ולכן חשוב להצטייד בסוג ביטוח

Closeup Dentist and assistant operating for checking and teeth cleaning at dental clinic
יישור שיניים בלי גשר

האורתודנט ישתמש בסוג מיוחד של סוגר הנקרא לינגואלי כדי לחבר את השן לצד הלשוני של המקסילה. בגב השיניים ממוקמת תושבת לשונית, המאפשרת

A young beautiful girl in dental glasses treats her teeth at the dentist with ultraviolet light
יישור שיניים פנימי

יישור שיניים פנימי הוא שימוש בסמכים המותקנים בחלק הפנימי של השיניים. סוג זה של טיפול אורתודונטי משמש בדרך כלל לתיקון בעיות בנשיכה,