Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הלבנת שיניים ביתית או אצל רופא שיניים?

הלבנת שיניים בבית היא אופציה פופולרית עבור אנשים שרוצים שיניים לבנות יותר.

אבל, חשוב לזכור שזה יהיה תהליך יעיל רק אם אתה עקבי עם השגרה שלך. אתה יכול להשתמש במשחת שיניים להלבנת שיניים ולצחצח שיניים פעמיים ביום, כל יום. כדאי גם להשתמש במשחת השיניים לפני השינה. אם אתה רוצה למקסם את האפקטיביות של התהליך, אז אתה יכול גם להשתמש במי פה ולהשתמש בחוט דנטלי. חשוב לציין שתהליך זה ייקח זמן ומאמץ מצידכם על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.
ערכות הלבנת שיניים בבית הן בחירה פופולרית עבור אנשים שיש להם שיניים רגישות, או שאין להם זמן ללכת לרופא השיניים. הם גם אפשרות מצוינת עבור אנשים עם עבודת שיניים כגון פלטה, כובעים או ציפוי. הערכות זמינות ברוב בתי המרקחת ובחנויות המכולת. המוצרים מגיעים בדרך כלל עם ג'ל הלבנה שאתה מצחצח על השיניים ומגן פה שאתה לובש במהלך הטיפול. ערכות יכולות לעלות בין 80 ₪ ל- ₪ 700 ולהימשך בין 10 ימים ל-3 חודשים, תלוי במוצר. ניתן להשתמש בערכות עד פעמיים ביום למשך 10 דקות בכל מפגש.

הלבנת שיניים ביתית או אצל רופא שיניים
הלבנת שיניים ביתית או אצל רופא שיניים

זוהי טעות נפוצה כי הלבנת שיניים אפשרית רק ברופא שיניים.

למעשה, הלבנת שיניים יכולה להתבצע בבית על ידי שימוש במוצרים ללא מרשם. הטיפול הפופולרי ביותר להלבנת שיניים הוא מגשים ורצועות המשתמשות בפרוקסיד להסרת כתמים מהשיניים. טיפולים אלו קלים לשימוש ובמחיר סביר. הם גם מייצרים תוצאות טובות בהרבה משיטות אחרות של הלבנת שיניים, כמו לייזר או משחת שיניים. ישנם כמה סיכונים הקשורים לשימוש במוצרים אלה, כולל רגישות בשיניים וגירוי חניכיים. עם זאת, סיכון זה הוא מינימלי כאשר ההוראות מבוצעות כהלכה.
הלבנת שיניים בבית היא דרך חסכונית ונוחה להשיג חיוך לבן יותר. עם זאת, היעילות של מוצרי הלבנת שיניים תלויה בציות המשתמש להוראות. תופעות הלוואי השכיחות ביותר של מוצרי הלבנת שיניים הן רגישות בשיניים וגירוי בחניכיים. ניתן להפחית את אלו על ידי טיפול נאות בשיניים בשבוע הראשון לאחר היישום. ניתן למצוא ערכות להלבנת שיניים בבית ברוב החנויות המוכרות מוצרי טיפוח או באינטרנט. רופאי שיניים עשויים גם להציע שירות זה כמו גם טיפולי שיניים אחרים כגון השתלות שיניים, סתימות וכתרים.

הדרך הטובה ביותר להלבין את השיניים היא ללכת לרופא השיניים.

לרופאי שיניים יש גישה לחומרי הלבנה חזקים יותר והם מסוגלים לפקח על התהליך מקרוב יותר. אם אתה רוצה פתרון מהיר, נסה רצועות הלבנה, משחת שיניים או מי פה.
ישנם יתרונות רבים של הלבנת שיניים בבית. האחת היא שזה יותר זול מאשר ללכת לרופא שיניים. יתרון נוסף הוא שאתה יכול לעשות את זה כאשר יש לך זמן ואנרגיה לעשות זאת. עם זאת, ישנם גם כמה חסרונות של הלבנת שיניים בבית. חסרון אחד הוא שיכול להיות קשה להשיג את הכמות הנכונה של אקונומיקה על השיניים, מה שעלול להוביל לנזק או לתוצאות לא אחידות. חיסרון נוסף הוא שכדי שהאקונומיקה תעבוד ביעילות צריך לצחצח שיניים כשעה עם משחת שיניים ומי פה בריכוז גבוה.

הלבנת שיניים בסד 750 ₪ – 2.500 ₪
הלבנת שיניים בלייזר 1,400 ₪ – 3,200 ₪
הלבנת שיניים בשיטת LED 1,300 ₪  – 2,800 ₪
הלבנת שיניים ביתית 9,00 ₪ – 2,300 ₪
הלבנת שיניים היא הליך דנטלי קוסמטי המשמש להבהרת צבע השיניים. זה צובר פופולריות במהלך השנים האחרונות בשל הנוחות והמחיר סביר. ישנם יתרונות רבים של הלבנת שיניים, אך יש לה גם כמה חסרונות. חלקם כוללים רגישות, שחיקת שיניים ועששת.
הלבנת שיניים בבית היא אופציה נוחה וזולה יותר עבור אנשים שרוצים לשמור על לבן שיניים. עם זאת, זה לא מומלץ לאנשים עם שיניים רגישות או כאלה שעברו עששת בעבר מכיוון שהתהליך עלול לגרום לכאבים. רופאי שיניים מציעים דרך יקרה יותר אך יעילה להלבנת שיניים. אם אתה רוצה שהשיניים שלך יהיו לבנות ובהירות יותר, פנה לרופא השיניים.
ישנם חסרונות רבים של הלבנת שיניים בבית או אצל רופא השיניים. אחד החסרונות העיקריים הוא שאתה לא יכול לראות מה אתה עושה, אז אתה עלול לקבל שיניים מלובנות בצורה לא אחידה. ייתכן גם שלא תשתמש בכמות מספקת של החומר הנדרש כדי להשיג את התוצאות הרצויות לך.
Tooth whitening procedure

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא טיפולי שיניים וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא הלבנת שיניים

Woman having laser teeth whitening procedure in dental clinic
הלבנת שיניים בלייזר

הלבנת שיניים בלייזר היא טיפול שיניים קוסמטי. זה עוזר להבהיר את השיניים על ידי הסרת הכתמים ושינויי הצבע שאולי נרכשו עם הזמן.

הלבנת שיניים
טיפול הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא טיפול שיניים קוסמטי המשתמש בחומר הלבנה כדי לגרום לשיניים להיראות לבנות יותר. הטיפולים הנפוצים ביותר להלבנת שיניים הם טיפולים

שיטות להלבנת שיניים
שיטות להלבנת שיניים

שיטות הלבנת שיניים משמשות להבהרת צבע השיניים של האדם. ישנן דרכים רבות להלבין שיניים, כולל: – משחת שיניים מלבינה – רצועות הלבנה

Whitening teeth procedure during visit at dentist.
הלבנת שיניים בהריון

הריון הוא זמן של שינויים והתרגשות גדולים, אבל זה יכול להיות גם זמן של דאגה. דאגת הריון אחת שיש לנשים רבות היא