Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא טיפול שיניים קוסמטי המשתמש בחומר הלבנה כדי לגרום לשיניים להיראות לבנות יותר.

הטיפולים הנפוצים ביותר להלבנת שיניים הם טיפולים במשרד, אך ישנם גם מוצרים ללא מרשם שניתן ליישם בבית. הלבנת שיניים משמשת לרוב לשיפור מראה השיניים וניתן לעשות זאת מסיבות שונות. יש אנשים שמשתמשים בו כחלופה למשחת שיניים מסורתית ומוצרי טיפוח שיניים אחרים, בעוד שאחרים רוצים לשפר את מראה השיניים שלהם לפני שהם מחייכים או מדברים בפומבי.
הלבנת שיניים היא הליך דנטלי קוסמטי הכולל שימוש בחומר הלבנה או חומר הלבנה כדי לגרום לשיניים להיראות לבנות יותר. ישנם יתרונות רבים של הלבנת שיניים. זה יכול לשפר את מראה השיניים ולהפוך אותן לאטרקטיביות יותר, זה יכול להפחית כתמים מקפה, תה, טבק ויין אדום, זה יכול לעזור לאנשים שיש להם שיניים רגישות בגלל רגישות שיניים. השיטות הפופולריות ביותר להלבנת שיניים הן: טיפולים במשרד אצל רופא שיניים וערכות לקחת הביתה.

הלבנת שיניים היא הליך דנטלי קוסמטי המשמש להבהרת צבע השיניים.

זה נעשה על ידי הלבנת השיניים וניתן לעשות זאת במשרד או בבית. תהליך הלבנת השיניים אורך בדרך כלל שעה אחת וניתן לחזור על עצמו כל חצי שנה כדי לשמור על האפקט הרצוי. הלבנת שיניים היא הליך דנטלי קוסמטי המשמש להבהרת צבע השיניים. ניתן לעשות זאת במשרד או בבית ולרוב לוקח שעה אחת, אך ניתן גם לחזור על עצמו כל חצי שנה כדי לשמור על האפקט הרצוי.
הלבנת שיניים היא תהליך של שימוש בחומר הלבנה או לייזר כדי לגרום לשיניים להיראות לבנות או בהירות יותר. הסיבות הנפוצות ביותר להלבנת שיניים הן שיפור המראה והפחתת הרגישות. הצורה הנפוצה ביותר של הלבנת שיניים היא פרוצדורות במשרד שבהן רופא שיניים מורח פתרון כימי על השיניים, אשר יכול לקחת בין 30 דקות לשעה בהתאם לסוג הטיפול. חומרים פעילים בטיפולים אלו יכולים לכלול מי חמצן, קרבמיד חמצן או נתרן פרבוראט, ועשויים לכלול גם פלואוריד.

הלבנת שיניים היא הליך קוסמטי של רפואת שיניים המבהיר שיניים לצבע טבעי או רצוי יותר.

ניתן להשיג את תהליך ההלבנה על ידי הלבנת שיניים, שימוש במשחת שיניים או מי פה, או באמצעות הליך דנטלי. הליך השיניים הוא הבחירה הפופולרית ביותר בקרב אנשים שרוצים להלבין את שיניהם, אך היא גם היקרה ביותר. שתי השיטות האחרות זולות יותר ופחות פולשניות, אך הן לא תמיד מניבות את אותן תוצאות.
הלבנת שיניים היא הליך דנטלי שניתן לבצע בבית, ברופא השיניים או אצל השיננית. תהליך הלבנת השיניים הוא מריחת חומר הלבנה על פני השן. הסוכן גורם לתגובת חמצון אשר מסירה כתמים מאמייל השן. השן הופכת לבנה יותר מכיוון שהיא מחזירה יותר אור ונראית יותר כמו שיניים טבעיות. השיטה הנפוצה ביותר להלבנת שיניים היא באמצעות שימוש במוצרי הלבנה על בסיס פרוקסיד וטיפולים במקורות אור כגון לייזר או נורות לד.

הלבנת שיניים בסד 750 ₪ – 2.500 ₪
הלבנת שיניים בלייזר 1,400 ₪ – 3,200 ₪
הלבנת שיניים בשיטת LED 1,300 ₪  – 2,800 ₪
הלבנת שיניים ביתית 9,00 ₪ – 2,300 ₪
הלבנת שיניים

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא טיפולי שיניים וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא הלבנת שיניים

Woman having laser teeth whitening procedure in dental clinic
הלבנת שיניים בלייזר

הלבנת שיניים בלייזר היא טיפול שיניים קוסמטי. זה עוזר להבהיר את השיניים על ידי הסרת הכתמים ושינויי הצבע שאולי נרכשו עם הזמן.

שיטות להלבנת שיניים
שיטות להלבנת שיניים

שיטות הלבנת שיניים משמשות להבהרת צבע השיניים של האדם. ישנן דרכים רבות להלבין שיניים, כולל: – משחת שיניים מלבינה – רצועות הלבנה

Whitening teeth procedure during visit at dentist.
הלבנת שיניים בהריון

הריון הוא זמן של שינויים והתרגשות גדולים, אבל זה יכול להיות גם זמן של דאגה. דאגת הריון אחת שיש לנשים רבות היא