Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הלבנת שיניים בלייזר

הלבנת שיניים בלייזר היא טיפול שיניים קוסמטי.

זה עוזר להבהיר את השיניים על ידי הסרת הכתמים ושינויי הצבע שאולי נרכשו עם הזמן. ההליך נעשה במרפאת שיניים, באמצעות לייזר המאושר על ידי ה-FDA האמריקני . תהליך הלבנת שיניים בלייזר אורך בדרך כלל כ-45 דקות עד שעה להשלמתו וניתן לבצעו על כל שן בפה. זה לא הליך כואב, אבל חלק מהמטופלים עלולים לחוות אי נוחות קלה או רגישות במהלך הטיפול.
הלבנת שיניים בלייזר היא הליך דנטלי קוסמטי המסיר את הכתמים ושינויי הצבע על השן. הוא משתמש בקרן אור עזה כדי לחמם את הכתם ולהעלים אותו. ההליך מתבצע בשני שלבים: ראשית, מורחים שכבה דקה של ג'ל על השיניים ולאחר מכן משתמשים באור לייזר להפעלתו. השלב השני כולל שימוש באור לייזר נוסף להפעלת הג'ל שלא הופעל בשלב הראשון. תהליך זה אורך כ-15 דקות לכל שן ויעלה בסביבות 500 ₪ – 1100 ₪ לכל מפגש.

הלבנת שיניים בלייזר היא טיפול קוסמטי העושה שימוש בלייזר להבהרת צבע השיניים של המטופל.

אנרגיית הלייזר מסירה כתמים ושינוי צבע על פני השן, והופכת אותם לבנים יותר. עדיף להשתמש בטיפול זה למטופלים עם שיניים רגישות או למי שרוצה להפחית את הרגישות בשיניים. הלבנת שיניים בלייזר הלבנת שיניים בלייזר היא טיפול קוסמטי העושה שימוש בלייזר להבהרת צבע השיניים של המטופל. אנרגיית הלייזר מסירה כתמים ושינוי צבע על פני השן, והופכת אותם לבנים יותר. עדיף להשתמש בטיפול זה למטופלים עם שיניים רגישות או למי שרוצה להפחית את הרגישות בשיניים.
הלבנת שיניים בלייזר היא תהליך המשתמש באור לייזר כדי להסיר כתמים מהשיניים. ניתן להשתמש בו גם כדי לשפר את מראה השיניים על ידי הסרת אי סדרים קטנים במשטח וכן הפחתת רגישות השיניים. התהליך עשוי להימשך כשעה, תלוי בחומרת המצב וכמה טיפול נדרש. רופא השיניים ימרח ג'ל או נוזל מגן על החניכיים של המטופל, ולאחר מכן יכסה את השפתיים והלחיים שלו במגן כדי להגן עליהם מפני אור הלייזר. לאחר מכן, רופא השיניים יכוון קרן לייזר על שיניו של המטופל למשך מספר דקות בכל פעם, עד שהוא מרוצה מהתוצאות. כל ההליך צריך להיות ללא כאבים ולא אמורה להיות אי נוחות לאחר מכן.

הלבנת שיניים בלייזר היא הליך קוסמטי של רפואת שיניים המשתמשת בלייזר להלבנת צבע השיניים.

ההליך נעשה במרפאת רופא שיניים ובדרך כלל אורך כשעה. אור הלייזר מוחל על פני השן ואנרגיית האור מקיימת אינטראקציה עם האמייל והדנטין של השן, וגורמת לפירוקם. אור הלייזר גם מפרק כל כתם או שינוי צבע בשיניים, מה שגורם לשיניים לבנות יותר. ישנם יתרונות רבים לביצוע הלבנת שיניים בלייזר על ידי רופא שיניים, כגון חוסר צורך לדאוג לגבי רגישות או נזק לחניכיים כמו שאתה עושה עם תרופות ביתיות אחרות. בנוסף, זה חסכוני יותר משיטות אחרות להלבנת שיניים בבית.
ישנן סיבות רבות מדוע אנשים מחליטים להלבין שיניים. יכול להיות שיש להם שיניים רגישות ומתקשים לאכול מאכלים מסוימים. יכול להיות גם שהם חלו במחלת חניכיים ורופא השיניים המליץ להם להלבין שיניים כחלק מההחלמה. תהיה הסיבה אשר תהיה, הלבנת שיניים יכולה לגרום לך להרגיש בטוח יותר ושליטה בחייך.

הלבנת שיניים בסד 750 ₪ – 2.500 ₪
הלבנת שיניים בלייזר 1,400 ₪ – 3,200 ₪
הלבנת שיניים בשיטת LED 1,300 ₪  – 2,800 ₪
הלבנת שיניים ביתית 9,00 ₪ – 2,300 ₪
Woman having laser teeth whitening procedure in dental clinic

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא טיפולי שיניים וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא הלבנת שיניים

הלבנת שיניים
טיפול הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא טיפול שיניים קוסמטי המשתמש בחומר הלבנה כדי לגרום לשיניים להיראות לבנות יותר. הטיפולים הנפוצים ביותר להלבנת שיניים הם טיפולים

שיטות להלבנת שיניים
שיטות להלבנת שיניים

שיטות הלבנת שיניים משמשות להבהרת צבע השיניים של האדם. ישנן דרכים רבות להלבין שיניים, כולל: – משחת שיניים מלבינה – רצועות הלבנה

Whitening teeth procedure during visit at dentist.
הלבנת שיניים בהריון

הריון הוא זמן של שינויים והתרגשות גדולים, אבל זה יכול להיות גם זמן של דאגה. דאגת הריון אחת שיש לנשים רבות היא