Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השתלת שיניים קדמיות

השתלת שיניים קדמיות היא הליך דנטלי שבו שן תותבת מושתלת בניתוח לתוך הלסת של המטופל.

השן התותבת יכולה להיות עשויה מחרסינה או טיטניום. במקרים מסוימים, ניתן להשתמש בשתל כדי להחליף שן חסרה אחת או יותר. תהליך השתלת השיניים הקדמיות לוקח בדרך כלל שתיים עד שלוש פגישות עם רופא השיניים וחודשיים עד שלושה חודשים כדי להחלים לפני שהן מוכנות לשימוש.
השתלת שן קדמית היא הליך דנטלי הכולל החדרת שתל דנטלי לעצם הלסת של המטופל. הליך זה אינו נפוץ כמו השתלות שיניים אחוריות, אך הם הופכים יותר ויותר פופולריים בקרב מטופלים. השתלת שן קדמית נעשית בדרך כלל כדי להחליף שן חסרה אחת או יותר בקדמת הפה. ניתן למקם שתל דנטלי בלסת העליונה, הלסת התחתונה או שניהם במידת הצורך. לאחר מכן, השתל הדנטלי יעוגן לעצם הלסת ויאפשר לו להחלים במשך כחצי שנה לפני שיותאם לו שן או שיניים חלופיות.

שתלים דנטליים הם תחליפים מלאכותיים לשיניים חסרות.

השתל עשוי מטיטניום ומושתל בניתוח לתוך עצם הלסת כדי לפעול כשורש שן. ניתן להשתמש בשתל השיניים הקדמיות כדי להחליף שן חסרה בודדת או מספר שיניים חסרות בקדמת הפה. כך נוכל לשחזר את החיוך שלך ולשפר את הביטחון העצמי שלך.
שתלי שיניים קדמיות הם סוג של השתלת שיניים המשמשת להחלפת שיניים חסרות אחת או יותר. השתל מיועד לספק תמיכה לגשר, תותבת או שיקום שיניים אחר.

על מנת להחליף שן חסרה, ייתכן שאדם יצטרך לעבור מספר הליכים.

הליכים אלה יכולים להיות יקרים וכואבים. כעת, יש אלטרנטיבה זמינה שהיא פחות פולשנית ופחות יקרה. השתלת שיניים קדמיות היא דרך חדשה להחליף שיניים חסרות בשימוש בשתלים דנטליים. הם עשויים מחומר טיטניום או זירקוניה והם מושתלים בניתוח בחלק הקדמי של הפה. הליך זה יכול להיעשות בביקור אחד בלבד אצל רופא השיניים.
שתלים הם אופציה מצוינת עבור אנשים שאיבדו שיניים. הם קבועים וניתן להשתמש בהם כדי להחליף שן אחת או רבות. השתלים עצמם מגיעים בשני סוגים: אנדוסטאלי ותת-פריוסטאלי. השתל האנדוסטאלי הוא עמוד מתכת המוחדר לעצם הלסת, בעוד השתל התת-פריוסטאלי הוא עמוד מתכת המוחדר מתחת לקו החניכיים. המומחה לרפואת שיניים משקמת יבחר באיזה סוג שתל להשתמש בהתבסס על הצרכים והמצב הספציפיים שלך.

השתלת שיניים קדמיות

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא טיפולי שיניים וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא השתלות שיניים

השתלת שיניים ביום אחד
השתלת שיניים ביום אחד

שתלים דנטליים הם סוג של שן מלאכותית שיכולה להחליף שיניים חסרות. הם מושתלים בעצם הלסת ומספקים בסיס חזק להחלפת שיניים. השתלים עשויים

השתלות שיניים בחו"ל (מחוץ לארץ)
השתלות שיניים בחו"ל (מחוץ לארץ)

השתלות שיניים בחו"ל הן אופציה מצוינת עבור אנשים שרוצים לבצע השתלות שיניים מבלי לעבור את הטרחה של נסיעות. אנשים שמחפשים השתלת שיניים

השתלת שיניים בהרדמה מלאה
השתלת שיניים בהרדמה מלאה

בעבר השתלת שיניים נעשתה בהרדמה מקומית. זו לא הייתה האפשרות הטובה ביותר עבור מטופל שזקוק לשחזור פה מלא. ההליך הניתוחי היה ארוך

השתלת שיניים למחוסרי עצם
השתלת שיניים למחוסרי עצם

מאמר זה ידון בהשתלות שיניים לאנשים ללא עצמות. שתלים דנטליים הם מכשירים הממוקמים בניתוח לתוך עצם הלסת כדי להחליף שיניים חסרות. הם