Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול השתלות שיניים

שתלים דנטליים משמשים להחלפת שיניים חסרות.

לרוב הם עשויים מטיטניום, שהיא מתכת חזקה מאוד ותואמת ביולוגית לגוף. שתל דנטלי יכול לשמש כעוגן לתותבת להחלפת שיניים כגון כתר, גשר או תותבת. ניתן להשתמש בשתלים דנטליים גם בשילוב עם טיפולים אחרים כגון השתלת עצם כדי לעזור לעצם להתחדש לאחר עקירת שיניים. שתלים דנטליים שונים מגשרים או שיניים תותבות בכך שהם אינם מסתמכים על שיניים שכנות לתמיכה. גשרים ותותבות שיניים יכולים להחליף רק שן חסרה אחת בכל פעם וזקוקים לשיניים שכנות לתמיכה שעלולה להוביל לבעיות לעיסה ודיבור לאורך זמן.
שתלים דנטליים הם שורשי שיניים מלאכותיים המושתלים בעצם הלסת כדי להחליף שיניים חסרות. שתלים דנטליים משמשים להחלפת שיניים חסרות ומהווים בסיס לשיקום שיניים כמו שיניים תותבות, גשרים או חלקים. שתלים יכולים להיות שן בודדת או החלפת שיניים מרובות. שתל בודד מעוגן בעצם הלסת כדי לתמוך בשן חלופי יחיד או גשר שתל. שתל מרובה מעוגן בעצם הלסת כדי לתמוך בשיניים חלופיות אחת או יותר או גשר שתל. השתלים עצמם עשויים מטיטניום ובדרך כלל מצופים בפורצלן לתוצאה טבעית.

שתלים דנטליים הם סוג של שן מלאכותית העשויה מטיטניום.

השתל הדנטלי מוכנס בניתוח לתוך עצם הלסת או רקמת החניכיים, ולאחר מכן מחוברת לשתל שן מלאכותית. השתל הדנטלי פועל כמו שורש שן טבעי, ובאמצעותו ניתן לעגן שן מלאכותית במקום.
שתלים הם סוג של שיקום שיניים המחליף שיניים חסרות. הם פועלים על ידי שילוב עם עצם הלסת כדי לספק תמיכה לשיניים חלופיות. ניתן להשתמש בשתלים כדי להחליף שן אחת או שיניים רבות. אחוזי ההצלחה של השתלים משתנים בהתאם לסוג השתל, מיקום ומצב רקמות הפה והעצם של המטופל וגורמים נוספים. חלק מהשתלים יכולים להחזיק מעמד לכל החיים בעוד שאחרים צריכים להיות מוחלפים לאחר 10 שנים בערך.

שתלים דנטליים הם סוג של תותבת המחליפה את שורש השן.

הם עשויים בדרך כלל מטיטניום, שהיא מתכת התואמת ביולוגית לעצם ורקמות האדם. ניתן להשתמש בשתלים דנטליים כדי להחליף כל שן חסרה בפה, כולל שיניים בחלק הקדמי והאחורי של הפה וכן שיני בינה. הליך השתלת השיניים נעשה בהרדמה כללית כך שלא יגרום למטופל כאב או אי נוחות. התהליך אורך בדרך כלל כשעתיים, אך בדרך כלל לוקח יותר זמן להחלים מאשר הליכים אחרים כגון כתרים או גשרים לשיניים.
שתלים דנטליים הם מכשירים הממוקמים בעצם הלסת כדי להחליף שיניים חסרות. סוג זה של שתל משמש כאשר כל שאר הטיפולים לא הצליחו לספק פתרון לאובדן שיניים. השתל מעוגן בעצם הלסת, ומהווה בסיס להחלפת שיניים.

השתלות שיניים

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא טיפולי שיניים וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא השתלות שיניים

השתלת שיניים ביום אחד
השתלת שיניים ביום אחד

שתלים דנטליים הם סוג של שן מלאכותית שיכולה להחליף שיניים חסרות. הם מושתלים בעצם הלסת ומספקים בסיס חזק להחלפת שיניים. השתלים עשויים

השתלות שיניים בחו"ל (מחוץ לארץ)
השתלות שיניים בחו"ל (מחוץ לארץ)

השתלות שיניים בחו"ל הן אופציה מצוינת עבור אנשים שרוצים לבצע השתלות שיניים מבלי לעבור את הטרחה של נסיעות. אנשים שמחפשים השתלת שיניים

השתלת שיניים בהרדמה מלאה
השתלת שיניים בהרדמה מלאה

בעבר השתלת שיניים נעשתה בהרדמה מקומית. זו לא הייתה האפשרות הטובה ביותר עבור מטופל שזקוק לשחזור פה מלא. ההליך הניתוחי היה ארוך

השתלת שיניים קדמיות
השתלת שיניים קדמיות

השתלת שיניים קדמיות היא הליך דנטלי שבו שן תותבת מושתלת בניתוח לתוך הלסת של המטופל. השן התותבת יכולה להיות עשויה מחרסינה או