Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול שורש בשיני חלב

טיפול שורש הוא הליך דנטלי הכולל הוצאת רקמת העצבים, ניקוי ועיצוב השן ומילויה בחומר מיוחד.

ההליך נעשה בדרך כלל כדי להציל שיניים שנדבקו או נפגעו. טיפול שורש בשיני חלב נעשה כאשר שן החלב פיתחה זיהום או כאשר היא נפגעה עקב עששת או טראומה.
טיפול שורש הוא הליך דנטלי המסיר זיהום משורש השן. הגישה לשורש השן מתבצעת דרך חור קטן שנקדח לתוך השן, ולאחר מכן מנקים אותה בקפידה בעזרת מכשירים מיוחדים. את הפתח בשורש ניתן למלא בחומר מלאכותי כדי לעזור להרחיק חיידקים מהשן ולאפשר לה להחלים. הליך זה משמש כאשר ישנם סימנים לכך שהשן נפגעה או נגועה, כגון כאב, נפיחות או רגישות.

טיפול שורש הוא הליך דנטלי בו מסירים את עיסת השן ומנקים ומעצבים את החלק הפנימי של השן.

טיפול שורש עשוי להיות נחוץ אם יש לך שן עם עששת חמורה, או אם עברת הפסקת סתימת שיניים או השתחררת. טיפולי שורש מבוצעים על ידי רופאי שיניים שהוכשרו לכך במיוחד. טיפול שורש יכול להיעשות בכל גיל של שיניים, אך הוא נעשה בדרך כלל כאשר ילדכם איבד את שן החלב הראשונה שלו, בסביבות גיל 7 עד 8 שנים.
טיפול שורש הוא הליך שמסיר את העצבים וכלי הדם מתוך השן. לאחר מכן ממלאים את החלל בחומר מילוי כדי לאטום אותו. הטיפול בשיני חלב, המכונה גם שיני חלב, שונה מזה של שיניים קבועות. שיני חלב עדינות יותר משיניים קבועות והן צומחות במהירות בעוד ששיניים קבועות לוקחות יותר זמן להיווצר.

טיפול שורש בשיני חלב הוא הליך דנטלי בו מסירים את עיסת השן (העצב) ומנקים את החלק הפנימי של השן ואוטמים אותה.

ייתכן שיהיה צורך בטיפול שורש כאשר עששת פוגעת בחלק הפנימי של השן, או כאשר פציעה פוגעת ברקמה הרכה בתוך השן.
טיפול שורש הוא הליך דנטלי המסיר את רקמת העצבים והעיסה מתוך השן. זה מבוצע בדרך כלל על שיניים שכבר לא ניתן להציל. שורשי שיני החלב לרוב אינם נראים עד לאחר השנה הראשונה, אך עדיין ניתן לטפל בהם במידת הצורך. שיניים עם הליך טיפול שורש פעיל חייב להיות במעקב עבור כל סימן של זיהום, שכן זה יכול להוביל לכאבים ונפיחות בחניכיים. אם יש לך שאלות לגבי טיפולי שורש, אנא היוועץ ברופא השיניים או האורתודנט לקבלת מידע נוסף.

dentists treating teeth of little patient in dentist chair in hospital

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא טיפולי שיניים וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא טיפולי שיניים

עקירה כירורגית שן בינה
עקירה כירורגית שן בינה

עקירת שן בינה כירורגית היא הליך כירורגי להסרת שיני בינה פגועות. הסיבות השכיחות ביותר להסרה כירורגית של שיני בינה פגועות הן כאב,

טיפולי שיניים בהריון
טיפולי שיניים בהריון

הריון הוא תקופה של שינויים רבים עבור האם המצפה ומשפחתה. אחד מהשינויים הללו הוא הצורך בטיפול שיניים. טיפולי שיניים במהלך ההריון הם

כתר שיניים
כתר שיניים

כתרים דנטליים הם כיסויים בצורת שיניים המותאמים על פני השן כולה או חלק ממנה. הם יכולים להיות עשויים פורצלן, מתכת, או שילוב

Female patient at dental procedure using dental drill in modern dental clinic
ציפוי שיניים

ציפוי שיניים הוא תהליך של מריחת שכבה דקה של חומר על פני השן. ישנם סוגים רבים של ציפוי שיניים זמינים, אך כולם