Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יישור שיניים ללא גשר

אורתודנט יכול להשתמש ב-Retainer כדי לעזור לשמור על archwire במקומו. חוט זה משמש להזזת שיניים ולמקם אותן במיקום הנכון. חוט הקשת יכול להיות עשוי ממתכת, או שהוא יכול להיות עשוי מחומר גמיש כמו ניילון. מחזיקים בדרך כלל בלילה כדי לשמור על החוט במקומו, אך הם עשויים להיות משוחקים גם במהלך היום במידת הצורך.

בדרך כלל משתמשים במעצורים כאשר אין מספיק מקום לגשר בין שתי שיניים. גשר כרוך בהצבת כתרים על שתי שיניים סמוכות ולאחר מכן הנחת שן שלישית על גבי אותן שתי שיניים המעוצבות כמו קו החיוך הרצוי. ריטנרים זולים יותר מגשרים, כך שאם אתה רוצה לחסוך כסף, אולי תשקול להשתמש באחד במקום זאת.

המדריך השלם ליישור שיניים ללא גשר וכיצד זה יכול לעזור לחייך

מבוא: מהו גשר יישור שיניים ומדוע הוא נחוץ?

גשר אורתודונטי הוא מכשיר דנטלי המשמש להחלפת שן או שיניים חסרות.

גשר נחוץ כאשר יש רווחים בשיניים, מה שעלול לגרום למזון להיתקע במרווחים הללו ולהתפתחות חיידקים.

היתרונות של אורטופדיה ללא גשר?

בעבר, מנתחים אורטופדים הסתמכו על השתלת מתכת או עצם כדי להשלים פערים בין העצמות. אבל הליך זה יכול להיות קשה ולאורך זמן.

הליך חדש שנקרא "קצירת עצם קצה הכסל הקדמי פתוח" יכול להחליף את הצורך בגשר במקרים רבים. טכניקה חדשה זו מהווה אלטרנטיבה לשיטות המסורתיות של שימוש בהשתלת מתכת או עצם למילוי מרווחים בין העצמות. המנתח מסיר רסיס של עצם בריאה מהאגן של המטופל, אשר משמש לאחר מכן כדי להשלים את כל הפערים שעלולים להתקיים לאחר הניתוח.

פלטה ללא גשרים דנטליים, גשרים לעומת פלטה, פלטה או ללא פלטה

גשרים וסדי שיניים הם טיפולים נפוצים למספר רב של בעיות שיניים, אך באילו כדאי לבחור? חשוב לדעת ששני הטיפולים הללו יעילים באותה מידה. הפלטה יכולה לעלות יותר מראש, אבל בטווח הארוך יש להן עלות נמוכה יותר כי אין צורך להחליף אותן. גשרים דנטליים דורשים בדרך כלל שני ביקורים: אחד לייעוץ ואחר להתקנה בפועל.

הקדמה: הפוך את החיוך שלך הכי טוב שיכול להיות עם טיפולים אורתודונטיים ללא גשר

גשר דנטלי הוא מכשיר דנטלי המחליף שן חסרה אחת או יותר. זה משמש בדרך כלל כדי לתת לך סט שלם של שיניים שוב. החומרים המשמשים בגשר יכולים להשתנות בהתאם לאיזה טיפול אתם צריכים, אך סוג החומר הנפוץ ביותר הוא פורצלן.

מה קורה לשיניים שלך עם גשר שיניים?

גשר דנטלי הוא סוג של שיקום שיניים המחליף שיניים חסרות. הוא משמש למילוי הרווח שנוצר על ידי שן חסרה אחת או יותר.

גשר דנטלי מורכב משני כתרים ושן מלאכותית, המחוברים יחדיו על ידי מתכת או חרסינה. השן המלאכותית יכולה להיות בחלק הקדמי או האחורי של הפה, תלוי היכן חסרות השיניים הטבעיות. הכתרים עשויים מחרסינה ומותאמים על השיניים הטבעיות שלך כדי לעגן אותם במקומם.

איך גשר שיניים עוזר למלא את הפער של שיניים חסרות?

גשר שיניים הוא תותב דנטלי קבוע המחליף שן חסרה אחת או יותר. זה יכול להיות עשוי פורצלן, מתכת, או שילוב של שניהם חומרים. הסוג הנפוץ ביותר של גשר הוא ה-pontic, המגשר בין שתי שיניים משני צדי החלל שבו אבדה שן. לאחר מכן הפונטיק מוצמד לשיניים הסמוכות משני צדי הרווח עם צמנט שרף חזק ועמיד.

איך עובדים גשרים דנטליים? היתרונות של גשר שיניים

גשר דנטלי הוא מכשיר תותב קבוע המחליף שיניים חסרות על ידי שילוב של שני כתרים – השן המלאכותית המחוברת לקדמת הגשר ושן מלאכותית מאחור. גשר שיניים הוא לרוב הטיפול הטוב ביותר עבור מטופלים החווים קשיים הקשורים בשיניים חסרות.

מסקנה: ישנם יתרונות רבים בטיפול אורתודונטי ללא גשר!

A dental doctor wearing blue gloves and a mask holds a dental model of the upper and lower jaws and

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא טיפולי שיניים וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא יישור שיניים

ביטוח יישור שיניים
ביטוח יישור שיניים

ביטוח אורתודונטי הוא סוג של ביטוח בריאות המכסה את עלות הטיפול האורתודונטי. טיפול אורתודונטי עלול להיות יקר, ולכן חשוב להצטייד בסוג ביטוח

Closeup Dentist and assistant operating for checking and teeth cleaning at dental clinic
יישור שיניים בלי גשר

האורתודנט ישתמש בסוג מיוחד של סוגר הנקרא לינגואלי כדי לחבר את השן לצד הלשוני של המקסילה. בגב השיניים ממוקמת תושבת לשונית, המאפשרת

A young beautiful girl in dental glasses treats her teeth at the dentist with ultraviolet light
יישור שיניים פנימי

יישור שיניים פנימי הוא שימוש בסמכים המותקנים בחלק הפנימי של השיניים. סוג זה של טיפול אורתודונטי משמש בדרך כלל לתיקון בעיות בנשיכה,