Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כמה זמן מחזיקה הלבנת שיניים?

הלבנת שיניים היא לא תיקון חד פעמי, אלא תהליך. משך הזמן שלוקח לשיניים לחזור לצבען המקורי משתנה בהתאם לאדם ולסוג הטיפול בו נעשה שימוש.

חלק מהטיפולים נמשכים עד שנתיים, בעוד שאחרים נמשכים רק שישה חודשים. הכל תלוי בתדירות שבה אתה מצחצח ומשתמש בחוט דנטלי.

הלבנת שיניים היא טיפול קוסמטי פופולרי שניתן לעשות בבית או אצל רופא שיניים. הליך ההלבנה יכול להיעשות בשתי דרכים, או על ידי הלבנת שיניים או מריחת ג'ל על השיניים.

השיניים יישארו לבנות כל עוד תשמור על היגיינת הפה שלך. חשוב לצחצח פעמיים ביום ולהשתמש בחוט דנטלי פעם ביום. אם יש לך חששות לגבי השיניים שלך, התייעץ עם רופא השיניים שלך.

הלבנת שיניים היא תהליך שיכול להימשך עד שנתיים. מומלץ להלבין את השיניים כל חצי שנה כדי שהן ייראו במיטבן.

אם ברצונך לשמור על הצבע הלבן של השיניים שלך, חשוב שתצחצחו ותשתמש בחוט דנטלי מדי יום. כדאי גם להימנע מעישון, שכן הדבר עלול להכתים את השיניים ולגרום להן להיראות צהבהבות.

מלביני השיניים הטובים ביותר עבור הצרכים הספציפיים שלך

לרוב האנשים יש שיניים צהובות מכיוון שהאמייל נשחק והדנטין נחשף. הדרך הנפוצה ביותר להלבנת שיניים היא באמצעות משחת שיניים, מי פה או מברשת שיניים עם חומר הלבנה.

רופא שיניים יכול גם למרוח חומרי הלבנה על השיניים. עם זאת, טיפול זה נמשך רק מספר חודשים והוא עלול להיות יקר. ישנן גם ערכות בבית שניתן להשתמש בהן אך הן אינן יעילות כמו טיפולים מקצועיים.

אפשרות אחת שאתה יכול לנסות היא להשתמש במגש להלבנת שיניים בהתאמה אישית עם חומר הלבנה ללא מרשם או חומר מרשם. מגשים אלה עשויים להתאים לפיך והם פועלים על ידי הפעלת לחץ על השיניים בזמן שהם יושבים במגש במשך 10 דקות בכל יום

איך תדעו אם השיניים שלכם לבנות מספיק באופן טבעי להלבנה?

יש כמה דברים שצריך לשים לב אליהם לפני שתמשיך בתהליך ההלבנה. בתור התחלה, השיניים שלך לא אמורות להיות כל כתמים עליהן. אם כן, ייתכן שתצטרך להסיר את הכתמים האלה לפני שתוכל להמשיך בתהליך ההלבנה. כדאי גם לוודא שהשיניים שלכם אינן רגישות ושאין בהן סדקים. אם אחד משני הדברים האלה נכון, אז עדיף להימנע מתהליך ההלבנה עד לפתרון בעיות אלו.

מהו טיפול הלבנת שיניים וכמה זמן זה מחזיק מעמד?

טיפולי הלבנת שיניים משמשים להבהרת צבע השיניים. ההליך יכול להימשך בין שעה בודדת למספר ימים. ניתן להשתמש בטיפולים שונים כגון משחת שיניים הלבנה, מגשי אקונומיקה או טיפול בלייזר.

כמה זמן לוקח לשיניים להיות לבנות שוב?

לוקח בערך 8 שבועות עד שהשיניים הופכות שוב לבנות. לאחר מכן, ניתן לשמור על הלובן על ידי צחצוח ושימוש במשחת שיניים מלבינה.

מהו משך הזמן המינימלי שאתה צריך להשאיר ג'ל הלבנת שיניים על השיניים שלך?

משך הזמן שאתה משאיר ג'ל הלבנת שיניים על השיניים תלוי בחוזק הג'ל ובבריאות הפה שלך.

רוב האנשים צריכים להשאיר ג'ל על השיניים למשך 5-20 דקות. עם זאת, אנשים מסוימים צריכים להשאיר אותו על השיניים שלהם עד 30 דקות אם יש להם יותר כתמים או פה רגיש יותר.

כיצד לשמור על החיוך היפה והבהיר שלך עם מלבין שיניים לתוצאות ארוכות שנים

זוהי טעות נפוצה שהלבנת שיניים תהפוך את השיניים שלך ללבנות, אבל היא לא. הלבנת שיניים היא תהליך שמסיר כתמים ומונע היווצרות של כתמים חדשים. זה יכול לעזור לך לשמור על החיוך היפה והבהיר שלך לתוצאות ארוכות טווח.

ישנן דרכים רבות לשמור על שיניים לבנות, כמו צחצוח עם משחת שיניים או מי פה, אך שיטות אלו אינן יעילות כמו טיפולי הלבנת שיניים מקצועיים. טיפולים מקצועיים משתמשים בלייזרים כדי לחדור עמוק לתוך האמייל של השיניים שלך כדי להסיר כתמים מבפנים החוצה.

Tooth whitening procedure

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא טיפולי שיניים וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא הלבנת שיניים

Woman having laser teeth whitening procedure in dental clinic
הלבנת שיניים בלייזר

הלבנת שיניים בלייזר היא טיפול שיניים קוסמטי. זה עוזר להבהיר את השיניים על ידי הסרת הכתמים ושינויי הצבע שאולי נרכשו עם הזמן.

הלבנת שיניים
טיפול הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא טיפול שיניים קוסמטי המשתמש בחומר הלבנה כדי לגרום לשיניים להיראות לבנות יותר. הטיפולים הנפוצים ביותר להלבנת שיניים הם טיפולים

שיטות להלבנת שיניים
שיטות להלבנת שיניים

שיטות הלבנת שיניים משמשות להבהרת צבע השיניים של האדם. ישנן דרכים רבות להלבין שיניים, כולל: – משחת שיניים מלבינה – רצועות הלבנה