Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הלבנת שיניים באמצעות סד

תהליך הלבנת השיניים הוא תהליך ארוך ומייגע. זה כולל שימוש במשחת שיניים עם ריכוז גבוה של מי חמצן וצחצוח שיניים במשך כ-10 דקות. זה יכול להיות ממש לא נוח, במיוחד אם אתה רוצה לשמור על היגיינת הפה שלך בזמן נסיעה או אם אתה הרבה בדרכים.

זה המקום שבו הסד להלבנת שיניים שימושי! הפלטה עשויה בהתאמה אישית לשיניים שלך והן משתמשות בטיפול באור LED שיכול להפחית את הזמן המושקע בהלבנת שיניים עד שעתיים!

הלבנת שיניים עם סד- העובדות הישירות

הלבנת שיניים עם סד הוא תהליך שניתן לעשות בבית. זה לא דורש שום סוג של עזרה מקצועית. התהליך מאוד פשוט וקל לביצוע.

תהליך הלבנת השיניים כולל שימוש במוצר הלבנת שיניים ביתי, המכיל חומר הלבנה המופעל מחום הפה. ישנם הרבה מוצרים לבית זמינים בשוק כיום, אבל אם אתה רוצה להגיע לתוצאות הטובות ביותר, אז אתה צריך ללכת על מוצר המכיל 10% קרבמיד פרוקסיד (החומר הפעיל).

השלב הבא יהיה לשים את הפלטה ולוודא שהן צמודות מספיק כדי שלא יזוזו במהלך הטיפול. כדאי גם לוודא שמגן הפה שלך פועל כך

הטיפול הטוב ביותר בשיניים לבנות,

הרבה אנשים מחפשים את הטיפול הטוב ביותר לשיניים לבנות. ובגלל זה יש כל כך הרבה מוצרים בשוק שמתיימרים להלבין שיניים. אבל, האם הם באמת עובדים?

יש אנשים שאומרים שהטיפול הטוב ביותר לשיניים לבנות הוא שימוש במשחת שיניים מלבינה. ויש אומרים שעדיף להשתמש במי פה מלבינים, או מגש להלבנת שיניים, או אפילו תור לרופא שיניים.

מה זה הלבנת שיניים סד? מה זה סד?

סד הוא מכשיר המשמש לתיקון יישור השיניים. הפלטה עשויה בדרך כלל מתכת, פלסטיק או חומרים קרמיים המודבקים על השיניים. סד להלבנת שיניים הוא מכשיר הנלבש על השיניים ונועד להלבין את השיניים באמצעות אנרגיית אור. הפלטה עשויה בדרך כלל מתכת, פלסטיק או חומרים קרמיים המודבקים על השיניים וניתן להסירם בעת אכילה וצחצוח שיניים. סד להלבנת שיניים הוא מכשיר הנלבש על השיניים ונועד להלבין את השיניים. נכון לשנת 2011, היו 17 חברות המייצרות פלטות להלבנת שיניים. בארצות הברית, סוג המכשיר הנפוץ ביותר הוא כתר HICL. מותג זה הומלץ על ידי רופאי שיניים במחקר שנעשה על ידי "Dentistry Today".

סוגים שונים של פלטה סד לשיניים

ישנם כמה סוגים שונים של פלטות לשיניים. הסוג הראשון הוא פלטות המתכת המסורתיות, אותן ניתן למצוא במשרדי יישור שיניים רבים. אורתודנטים משתמשים באלה כדי ליישר שיניים וליישר אותן זו עם זו.

הסוג השני של הפלטות הן מיישרים שקופות, העשויות מחומר פלסטי דק המיועד ללבישה על השיניים וניתן להסרה בכל עת. אלה משמשים לעתים קרובות על ידי אנשים שרוצים לשפר את החיוך שלהם מבלי לענוד את סוגרי המתכת המגושמים על השיניים שלהם כל היום.

הסוג השלישי של הפלטה נקרא Invisalign, שהיא סדרה של מגשי פלסטיק שקופים המתאימים על שיני המטופל ומעבירים אותם בהדרגה למקומם לאורך זמן. אפשרות טיפול זו עשויה שלא לעבוד עבור כולם

איך בוחרים סד להלבנת שיניים עבורנו?

הלבנת שיניים היא אחד מטיפולי השיניים הקוסמטיים הפופולריים ביותר. עם זאת, זה יכול להיות יקר אם אתה מבקר אצל רופא שיניים לקבלת טיפול מקצועי. אם אתה שוקל הלבנת שיניים אבל לא רוצה לשלם את המחיר הגבוה, אתה תמיד יכול לנסות הלבנת שיניים עשה זאת בעצמך. ישנן סמכים להלבנת שיניים רבים המגיעים בכל הצורות והגדלים. על מנת לבחור את הטוב ביותר עבור

כיצד לבחור את מעבדת השיניים המתאימה לצרכים ולתקציב שלך?

בחירת מעבדת שיניים לצרכים ולתקציב שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. אבל יש כמה דברים שאתה צריך לשקול לפני קבלת ההחלטה.

ראשית, אתה צריך לחשוב על איכות העבודה שהם מציעים. זה חשוב כי זה יקבע כמה זמן שיקום השיניים שלך יימשך וכמה נוח זה יהיה. שנית, כדאי לשקול את זמן האספקה שלהם. אתה רוצה לוודא שהם יכולים לספק בתוך מסגרת זמן סבירה, כך שלא תצטרך לחכות חודשים או שנים לשיקום השיניים שלך. שלישית, עליך להסתכל על מבנה התמחור שלהם ולראות אם הוא בטווח התקציב שלך. ולבסוף, ודא שהם מבוטחים ובעלי רישיון על מנת להגן על עצמך מכל בעיה משפטית אפשרית בהמשך הקו.

איך להשיג שיניים לבנות יותר עם מגשי חיוך ביו-אקטיביים בלתי נראים

אנשים רבים רוצים שיניים לבנות יותר, אבל לא מרגישים בנוח עם הרעיון של שימוש בכימיקלים קשים. מגשי חיוך ביו-אקטיביים בלתי נראים של הם הפתרון המושלם. המגש הוא פלסטיק דק שמתאים על השיניים ויושב על החניכיים. הוא מורכב מסדרה של רצועות פלסטיק שקופות הנדבקות לשיניים ולחניכיים, אשר לאחר מכן מותאמות עבורך על ידי רופא שיניים או אורתודנט. הרצועות פועלות יחד כדי ליצור פיזור אחיד של הלחץ על פני השיניים שלך, מה שמלבין אותן תוך שבוע אחד בלבד!

Woman healing teeth of patient in clinic

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא טיפולי שיניים וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא הלבנת שיניים

Woman having laser teeth whitening procedure in dental clinic
הלבנת שיניים בלייזר

הלבנת שיניים בלייזר היא טיפול שיניים קוסמטי. זה עוזר להבהיר את השיניים על ידי הסרת הכתמים ושינויי הצבע שאולי נרכשו עם הזמן.

הלבנת שיניים
טיפול הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא טיפול שיניים קוסמטי המשתמש בחומר הלבנה כדי לגרום לשיניים להיראות לבנות יותר. הטיפולים הנפוצים ביותר להלבנת שיניים הם טיפולים

שיטות להלבנת שיניים
שיטות להלבנת שיניים

שיטות הלבנת שיניים משמשות להבהרת צבע השיניים של האדם. ישנן דרכים רבות להלבין שיניים, כולל: – משחת שיניים מלבינה – רצועות הלבנה