Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הלבנת שיניים טבעית

חלק זה מדבר על הסוגים השונים של הלבנת שיניים הקיימים.

– טיפולי הלבנת שיניים במשרד הם הפופולריים והיעילים ביותר, אך הם עלולים להיות יקרים ולאורך זמן. – ערכות הלבנת שיניים ביתיות הן אלטרנטיבה זולה יותר, אך הן דורשות יותר מאמץ מצד האדם המשתמש בהן. – ישנן גם משחות שיניים בעלות תכונות הלבנה או רצועות שניתן להשתמש בהן כדי להלבין את השיניים בבית.
הקדמה כיצד ניתן לבצע הלבנת שיניים באופן טבעי. הלבנת שיניים היא הליך רפואת שיניים קוסמטי פופולרי המשמש לשינוי צבע השיניים מצהוב או חום ללבן. זה נעשה בדרך כלל באחת משתי דרכים: או על ידי הלבנת השיניים, או על ידי טיפול בלייזר. שתי השיטות יעילות מאוד ויש להן יתרונות רבים עבור אנשים שזקוקים להן. עם זאת, הלבנת שיניים בלייזר הוכחה כיעילה יותר מהלבנה ויש לה גם זמן החלמה מהיר יותר.

תהליך הלבנת שיניים הוא תהליך שנמשך כבר מאות שנים.

זהו תהליך שנעשה בדרכים רבות ושונות, אך הדרך העדכנית ביותר היא באמצעות נורת LED. נורת ה-LED עוזרת לשבור את הכתם על השיניים ואז ניתן להסירו בעזרת צחצוח וחוט דנטלי.
הלבנת שיניים היא תהליך שגורם לשיניים להיראות לבנות או בהירות יותר על ידי הסרת כתמי שטח מהשיניים. ישנם שני סוגים עיקריים של טיפולי הלבנת שיניים: טיפולים במשרד, בהם נעשה שימוש בג'ל הנמרח על השיניים ולאחר מכן מופעל באור אולטרה סגול; וטיפולים בבית, אשר בדרך כלל משתמשים בחומר הלבנה המוחל על משטחי השן. הטיפול הנפוץ ביותר בבית משתמש בג'ל או תמיסה של פרוקסיד הנמרחים על משטחי השן ומאפשרים לה להגיב כ-10 דקות לפני השטיפה.

הלבנת שיניים היא תהליך שמסיר כתמים מהשיניים כדי לגרום להן להיראות לבנות יותר.

מוצרים להלבנת שיניים זמינים בצורות שונות, כולל משחות שיניים, רצועות, מגשים וג'לים. הצורה הנפוצה ביותר של הלבנת שיניים היא טיפול מקצועי אצל רופא שיניים. טיפולים מקצועיים יכולים להיות יקרים ויש אנשים שלא מרגישים בנוח עם הרעיון ללכת לרופא השיניים. בטיפולים במשרד נעשה שימוש בג'ל או ג'ל מופעל באור הנמרח על השיניים למשך 20 דקות ולאחר מכן מוסר במים או במי פה. לאחר מכן נותנים לשיניים מריחה של פלואוריד המחזק אותן נגד חורים ומונע עששת. ישנם גם מוצרים ללא מרשם (OTC) שניתן להשתמש בהם בבית כדי לעזור לשיניים להיראות
הלבנת שיניים טבעית היא תהליך המשתמש בתרכובות כימיות כדי להבהיר את צבע השיניים. הכימיקלים המשמשים בתהליך זה הם קרבמיד חמצן, מי חמצן, נתרן ביקרבונט ואשלגן חנקתי. תהליך זה אינו המצאה חדשה אך הוא קיים כבר יותר מ-100 שנים. השימוש הראשון בו היה בשנות העשרים של המאה הקודמת, כאשר אנשים נהגו להשתמש בנתרן פרבוראט. רק בשנות ה-90 מי חמצן הפך לפופולרי יותר וכיום הוא המרכיב הנפוץ ביותר שנמצא במוצרי הלבנת שיניים בשוק.

Dentist brushes teeth young girl. Teeth whitening procedure

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא טיפולי שיניים וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא הלבנת שיניים

Woman having laser teeth whitening procedure in dental clinic
הלבנת שיניים בלייזר

הלבנת שיניים בלייזר היא טיפול שיניים קוסמטי. זה עוזר להבהיר את השיניים על ידי הסרת הכתמים ושינויי הצבע שאולי נרכשו עם הזמן.

הלבנת שיניים
טיפול הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא טיפול שיניים קוסמטי המשתמש בחומר הלבנה כדי לגרום לשיניים להיראות לבנות יותר. הטיפולים הנפוצים ביותר להלבנת שיניים הם טיפולים

שיטות להלבנת שיניים
שיטות להלבנת שיניים

שיטות הלבנת שיניים משמשות להבהרת צבע השיניים של האדם. ישנן דרכים רבות להלבין שיניים, כולל: – משחת שיניים מלבינה – רצועות הלבנה