Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה צריך לדעת לפני יישור שיניים?

יישור שיניים הוא תהליך ארוך טווח.

נדרש זמן וסבלנות כדי להגיע לתוצאה הרצויה. אבל בסופו של דבר, זה שווה את כל המאמץ. מה צריך לדעת לפני שמיישרים שיניים? יישור שיניים הוא תהליך ארוך טווח. נדרש זמן וסבלנות כדי להגיע לתוצאה הרצויה. אבל בסופו של דבר, זה שווה את כל המאמץ.
יישור שיניים הוא הליך קוסמטי שרוב האנשים רוצים לבצע. לגבי מה שאתה צריך לדעת לפני יישור שיניים, יש הרבה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה עושה זאת. ראשית, העלות של הליך זה משתנה מאדם אחד למשנהו בהתאם לתכנית השיניים שלו ולמידת צרכי השיניים שלו. שנית, יש אנשים שלא יכולים לעבור הליך זה מכיוון שיש להם מצב רפואי שעלול להחמיר בניתוח כזה. שלישית, חשוב לברר אם אתה אלרגי לאחד מהחומרים המשמשים בהליך זה. לבסוף, חשוב לך להבין מה תעבור בתהליך בפועל וכמה זמן ייקח לשיניים שלך להחלים לאחר יישורן.

ישנם שלושה דברים עיקריים שאתה צריך לדעת לפני יישור שיניים: העלות, ההליך והסיכונים.

עלות הפלטה לשיניים יקרה גם למבוגרים וגם לילדים. העלות הממוצעת נעה בין 5,000$ ל-7,000$ בהתאם לסוג הפלטה שתבחרו. ההליך מצריך ביקור אצל רופא שיניים שם הם יקבלו טביעות מהשיניים שלך ולאחר מכן ייצרו תבנית שתשמש ליצירת הפלטה שלך. הסיכונים של פלטות שיניים כוללות רגישות בשיניים וגירוי חניכיים במקרים מסוימים.
יישור שיניים הוא תהליך הכולל הרבה שלבים. הצעד הראשון הוא לזהות את הבעיה, דבר שניתן לעשות על ידי ביקור אצל רופא שיניים. לאחר זיהוי הבעיה, רופא השיניים ימליץ על הטיפול הטוב ביותר עבורה. אם יש לך פלטות או סמכים, סביר להניח שרופא השיניים שלך ימליץ לך ללבוש אותם לפרק זמן מסוים על מנת לתקן את השיניים. כדי לוודא שיישור שיניים ככל האפשר וכדי למנוע בעיות עתידיות, כדאי לבקר אצל רופא השיניים לפחות פעמיים בשנה לבדיקות קבועות.

יישור שיניים הוא תהליך שנעשה כדי לשפר את מראה החיוך שלך.

זה יכול להיעשות על ידי שימוש בפלטה, יישור שיניים, או Invisalign. השלב הראשון ביישור השיניים הוא ההחלטה באיזה סוג טיפול תרצו להשתמש. פלטות הן האופציה הנפוצה ביותר והן משמשות לרוב למבוגרים שיש להם שיניים עקומות וצריכים להזיז את שיניהם בחזרה למקומן. יישור שיניים משמש לילדים שיש להם מקרים חמורים יותר של שיניים לא מיושרות וזקוקים לפתרון קבוע יותר כמו פלטה או אינוויזליין. התייעצות עם אורתודנט תעזור לקבוע איזו אפשרות מתאימה לך ביותר.
יישור שיניים הוא הליך שיכול להיעשות על ידי רופא שיניים או אורתודנט. הם ישתמשו בסוגריים, חוטים ורצועות כדי להזיז את השיניים למצב הנכון. אורתודנט יוכל לתת לך מידע נוסף על ההליך ומה הוא כרוך. הם יכולים גם לספק לך הערכה של כמה זמן התהליך ייקח וכמה הוא יעלה. עם זאת, חשוב לזכור שלא כל האנשים מועמדים לטיפול מסוג זה. רופא שיניים יכול גם לבצע כמה סוגים של הליכי יישור שיניים כמו כאשר למטופל יש שיניים צפופות מדי או שיש רווחים בין השיניים.

Laser Teeth Whitening

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא טיפולי שיניים וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא יישור שיניים

ביטוח יישור שיניים
ביטוח יישור שיניים

ביטוח אורתודונטי הוא סוג של ביטוח בריאות המכסה את עלות הטיפול האורתודונטי. טיפול אורתודונטי עלול להיות יקר, ולכן חשוב להצטייד בסוג ביטוח

Closeup Dentist and assistant operating for checking and teeth cleaning at dental clinic
יישור שיניים בלי גשר

האורתודנט ישתמש בסוג מיוחד של סוגר הנקרא לינגואלי כדי לחבר את השן לצד הלשוני של המקסילה. בגב השיניים ממוקמת תושבת לשונית, המאפשרת

A young beautiful girl in dental glasses treats her teeth at the dentist with ultraviolet light
יישור שיניים פנימי

יישור שיניים פנימי הוא שימוש בסמכים המותקנים בחלק הפנימי של השיניים. סוג זה של טיפול אורתודונטי משמש בדרך כלל לתיקון בעיות בנשיכה,